تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

تکمیل پازل قهرمانی استقلال با جذب محبی| آبی‌ها پرستاره‌تر از فصل قبل

  • کد خبر: ۱۲۰۳۴۶
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
تکمیل پازل قهرمانی استقلال با جذب محبی| آبی‌ها پرستاره‌تر از فصل قبل
با جذب محمد محبی از سوی باشگاه استقلال پازل تشکیل یک تیم کهکشانی تکمیل شد و استقلال می‌تواند بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی امیدوار باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال توافقات نهایی با باشگاه سانتاکلارای پرتغال را انجام دادند وقرار است محمد محبی تا آخر هفته رسما به عضویت باشگاه استقلال درآید. گفته شد سه شنبه محبی از سوی باشگاه استقلال رونمایی خواهد شد و رسما به جمع آبی‌ها خواهد پیوست.

گرچه باشگاه استقلال منتظر رسیدن حق انتقال امیرحسین حسین‌زاده هم هست تا از کنار حق انتقال این بازیکن مبلغ مورد نظر باشگاه سانتاکلارا را تامین کند، اما سران استقلال در این زمینه سرنوشت خود را به باشگاه شارلروای بلژیک گره نزده‌اند و با اینکه مصرانه خواستار دریافت حق انتقال حسین‌زاده هستند، اما بودجه کافی در اختیار دارند تا به حساب باشگاه پرتغالی واریز و محبی را در اختیار بگیرند.

جالب است که باشگاه سانتاکلارا نیز خواهان دریافت ۲۵۰ هزار دلار شده است و باشگاه استقلال نیز همین عدد را از باشگاه بلژیکی طلب کرده است.

با این حال مقدمات ورود محبی به استقلال فراهم شده و سران سانتاکلارا راضی شدند محبی را در ازای یک فصل به طور قرضی به استقلال بدهند و بعید است که مسئولان باشگاه استقلال هم جذب این بازیکن را منوط به دریافت حق انتقال حسین‌زاده کرده باشند، چون اساسا این دو موضوع ارتباطی با هم ندارد.

فارغ از این مسائل حقوقی، اما اگر محبی هم به استقلال بیاید باید نمره قبولی به مدیران این باشگاه داد و آن‌ها را برنده نقل وانتقالات پیش فصل دانست. محبی بازیکنی است که از نظر تجربی به مراتبط شرایط بهتری در قیاس با امیرحسین حسین‌زاده دارد وحتی می‌توان ادعا کرد که مدیران استقلال به جای حسین‌زاده گزینه بسیار ایده ال تری را به خدمت گرفته‌اند.

درواقع جای خالی یکی از جدا شده‌ها به عالی‌ترین شکل ممکن پر شده است و اگر بگوییم جدایی دانشگر با بودن مدافعانی همچون داسیلوا، مرادمد و چشمی که قرار است در پست دفاع بازی کند، هرگز به چشم نخواهد آمد حرف بیهوده‌ای نیست.

در خط میانی نیز دست سرمربی استقلال کاملا باز است تا بازیکنانی ایده‌ال را کنار هم چیدمان کند. شاید اگر محبی به خدمت گرفته نمی‌شد کارنامه مطلوبی از مدیران استقلال در نقل وانتقالات برجا نمی‌ماند، اما آخرین خرید باشگاه استقلال درواقع پازل این تیم را تکمیل کرده تا حتی استقلال از نظر برخورداری از بازیکن نسبت به فصل قبل نیز ایده‌ال‌تر به نظر برسد.

استقلال فصل بیست و یکم به واقع از نظر بازیکن بهترین تیم لیگ است. علاوه برآنکه ۸۵ درصد از شاکله تیم قهرمان حفظ شد، خرید بازیکنانی همچون کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، سیدمحمد حسینی، رضا میرزایی و درنهایت محمد محبی تیمی فوق العاده را تشکیل داده است.

با ورد این بازیکن حالا می‌شود از ساپینتو و همکارانش انتظار داشت از همان بازی نخست که بسیار حساس هم هست، عملیات قهرمانی را کلید زده و به سمت موفقیت گام بردارند. گرچه مدیران باشگاه استقلال نیز علاوه برخرید‌هایی که انجام دادند باید امکانات کافی را دراختیار سرمربی خود قرار دهند تا در طول فصل هیچ خللی در موفقیت آبی‌ها ایجاد نشود.

در تاریخ لیگ برتر بار‌ها سابقه داشته که تیم‌های پرستاره از رسیدن به قهرمانی لیگ باز مانده اند که عمده دلیلی که موجب این وضعیت شده، رسوخ حواشی به بدنه تیم بوده است. اگر مدیریت باشگاه استقلال در کنترل عوامل بیرون موفق عمل کند وعنان کار را در دست داشته باشد و تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال نیز وظایف خود را به طور دقیق جامه عمل بپوشاند استقلال هیچ دغدغه‌ای برای رسیدن به جام قهرمانی نخواهد داشت و شاید حتی مقتدرانه‌تر از فصل قبل بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->